© Amour secret
Powered by LOFTER

-[mv推介/开坑预告]-

看到这个mv之后我就满地打滚然后十分猥琐地联系了作者阿绪太太 @ForestHymn 死缠烂打一番要来了配mv文的授权!!故事将在(bu)今(yi)晚(ding)和大家见面!

大家快来围观阿绪太太啊啊一起把播放量刷上去吧!阿绪是我大EC圈的珍宝!简直是沧海遗珠!我无以为报唯有写个配文送她!!


附上我挚爱的mv的片尾曲(初次翻译,欢迎各界朋友批评指正

《It isn't like you》

-Frances


It isn't like you

To tell me how you really feel

Turn to me and give me something real


Just brought today

Show whatever you've been hiding away

And just say what you'd say


这不像你

请眷顾我

示我真你

坦诚赤裸


昔日已往

今请诉衷肠

示心所藏

畅言所想


Cause you've built your wall so high

For a second let me see behind

under the surface what is deep inside

and am I even on your mind


For a minute won't you be with me

wear your heart closer to your sleeve

It's the part of you I never see

but it's the only part I'll ever need

it's the only part I'll ever need


只因你高墙重重

请给一秒钟

让我得见真容

掀开遮幕深澜暗涌

那儿可还有我存容


就一分钟

允否携手与同

心心相印

任爱跟从

这是我从未踏足的你的心胸

亦是我唯一甘守的你的牢笼


It isn't like you

To try and show me up and front of your friends

Oh I do

you pretend


It isn't like you

After all that we've been through

Stand alone and hit me with the truth


这不像你

带我与友寒暄

我乐意

而你敷衍


这不像你

我们历经苦难

仍旧袖手旁观

冷语刺我心寒


Cause you've built your wall so high

For a second let me see behind

under the surface what is deep inside

and am I even on your mind


For a minute won't you be with me

wear your heart closer to your sleeve

It's the part of you I never see

but it's the only part I'll ever need

it's the only part I'll ever need


只因你高墙重重

请给一秒钟

让我得见真容

掀开遮幕深澜暗涌

那儿可还有我存容


就一分钟

允否携手与同

心心相印

任爱跟从

这是我从未踏足的你的心胸

亦是我唯一甘守的你的牢笼


On this cold and lonely night

under cold and lonely lights

Won't you say what's on your mind

Won't you say what's on your mind


I'm looking deep into your eyes

But there's so much that I can't find

Won't you say what's on your mind

Won't you say what's on your mind


夜冷灯寂

夜永灯稀

你的真言仍未可期

你的真言仍未可期


你双眸如谜

我望不到底

你的真言仍未可期

你的真言仍未可期


Cause you've built your wall so high

For a second let me see behind

under the surface what is deep inside

and am I even on your mind


For a minute won't you be with me

wear your heart closer to your sleeve

It's the part of you I never see

but it's the only part I'll ever need

it's the only part I'll ever need


只因你高墙重重

请给一秒钟

让我得见真容

掀开遮幕深澜暗涌

那儿可还有我存容


就一分钟

允否携手与同

心心相印

任爱跟从

这是我从未踏足的你的心胸

亦是我唯一甘守的你的牢笼


end

[返回目录]

评论 ( 8 )
热度 ( 43 )
TOP